30- års Jubileum för vårat berömda traditionella Julbord.

I år kommer vi att duka upp vårat Julbord för 30:e gången. Jisses vad tiden går fort. Här kommer jag att visa er bilder och lite smått och gott om vad Bålsta Gästgivaregård har på Julbordet i år.
Välkomna att följa vårat intensiva men roliga arbete som börjar snart.

onsdag 22 september 2010

Här kommer lite bilder från förra årets julbord.

Vi fick snö i massor de sista dagarna, så lite julstämning blev det allt... Jag har inte planerat färdigt årets innehåll ännu men om någon vecka så är det nog klart. Vi har en hel del konferensgrupper och ett par rum ska hinna renoveras innan julbordsallvaret drar igång.

Så här såg det ut mot annexet sista dagen, den 20:e december 2009. Härligt med så mycket snö... vi fick så vi teg.

En av matsalarna.
Största matsalen.

Tomtebyn på flygeln som jag byggt av "skräp".



"frukostmatsalen" där vi dukar upp all mat.
Desertbordet.

Det var mitt första inlägg på den här bloggen. Så fort jag hinner så lägger jag upp mer så att ni kan se vad vi pysslar med under november-december. Ha det så bra Kram Aydan

4 kommentarer:

  1. Nämen du...vilken fin blogg !! Man blir sååå sugen på att komma på Julbord, och att övernatta !! Såå himla fint och mysigt !!
    Kraaam Anette

    SvaraRadera
  2. Härliga julbilder! Ser verkligen inbjudande jag får nog bearbeta gubben att vi ska åka till dig och äta julbord. Har inte ätit julbord ute på 10 år så nu är det dags.
    Härliga rum också.
    Jag måste erkänna att jag är lite avundsjuk på dig för min hemliga dröm har alltid varit att jobba med det du gör, men det blev aldrig så.
    Kramar Yvonne

    SvaraRadera
  3. Ska bli skoj följa detta från soffan!:)/Johan

    SvaraRadera
  4. Ja du Johan.... om du får tråkigt i din soffa så vet du ju var vi finns!!!! Och du är så välkommen och jag lovar att du slipper att göra köttbullarna för dem har jag lovat att Tina och Patrik ska få göra..hihihi..

    SvaraRadera